close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שימושים במדפסת תלת מימד בחיי היום יום

מערכת שורשכה ניסן, תשעט30/04/2019

בקרוב ממש תהיה לכל אחד ואחד מאיתנו מדפסת תלת מימד שבה יוכל להדפיס עצמו חפצים לשימוש יום יומי

תגיות:
צילום: יח"צ האתר
העתיד פוסע בצעדי ענק לקראת שימוש יומיומי במדפסת תלת מימד אשר מוגדרת היום כטכנולוגיה שחוללה מהפכה בעולם הייצור. מהרגע הראשון, הציתה הדפסת ה-D3 את דמיונם של אנשי המחשבים שראו לנגד עיניהם כיצד אנשים כבר לא יצטרכו לנסוע לחנות כדי לקנות פריט שהם רוצים. במקום זאת, הם יוכלו פשוט להוריד עיצובים מהאינטרנט, ולהדפיס אותם בנוחות של הבית.

היום, בית הדפוס המודרני עדיין מספק לקהל הרחב מגוון של שירותים להדפסת תלת מימד המוענקים על ידי מומחים בתחום, כולל: ייעוץ, תכנון והדפסה. אבל, קרוב היום שבו יהיו מדפסות תלת מימד
צילום: יח"צ האתר
ביתיות שיאפשרו לכל אחד מאתנו להדפיס פריטים יומיומיים בעצמנו.

מדפסות D3 עדיין לא נמצאות בכול בית, אבל האינטרנט מלא במיליוני אובייקטים מוכנים להדפסה. שם תוכלו למצוא כמעט כל פריט ביתי שאי פעם רצית, עם גרסה להדפסה אונליין. לא כל הפריטים הללו שווים את הפלסטיק שמהם הם מודפסים, אבל כמה מהם ממש גאונים, שלא לדבר על כך שאפשר להוריד אותם בחינם.

הנה כמה דוגמאות בולטות של מבחר פריטים שימושיים. אבל זכרו שאובייקט שאתם רואים ברגע מסוים כתמונה באינטרנט, הוא לא האופציה היחידה שלכם. יש טונות של עיצובים חלופיים זמינים ברשת, אז אתם מוזמנים לגלוש ולמצוא את העיצוב הכי מתאים לפריט שאתם רוצים להדפיס.

• ראש מקלחת מפלסטיק אדום בצורת ראש של תנין – האם אי פעם קיוויתם למצוא מבחר קצת יותר גדול, כשמדובר בחוויית המקלחת שלכם? ראשי מקלחת מודפסים ב-D3 הם התשובה. נכון, ראשי מקלחת אלה עדיין לא יכולים להשמיע מוזיקה, לשנות צבע או לחסוך במים, אבל מי יודע מה טומנים בחובם האביזרים שיודפסו ב-D3 בעתיד?
• פותחן בקבוקים – אין דבר יותר גרוע מפותחן בקבוקים לא נוח בדיוק כשאתם רוצים לפתוח את בקבוק היין לקידוש. טוב, אולי זה קצת מוגזם אבל למה לסבול מאי נוחות כאשר אתם יכולים להדפיס בקלות מספר פותחנים, שישרתו אתכם בכול עת?
• עציצים – ישנם מאות הצעות מקוונות לעציצים דקורטיביים לצמחים בהדפסת D3, כולל עציץ עם פטנט להשקיה עצמית של הצמח.
• מכסה דקורטיבי להגנה על שקעי החשמל – דרך יעילה למנוע מילדים להכניס חפצים לשקעים חשמליים, היא להדפיס ב-D3 מכסה דקורטיבי, למשל בצורת טבליות שוקולד, שיהפוך את השקע לאביזר נוי על הקיר.
• מחזיק עטים ועפרונות על שולחן העבודה – האם יש לכם המון עטים ועפרונות, שמסתובבים במגירות השונות? חדשות טובות – במתקן עשוי כמשאית מודפס ב-D3, תוכלו להעמיד את כל כלי הכתיבה בצורה מאורגנת ואסתטית במיוחד.
• מתקן תליה לכול דבר – מתקן תליה חכם, יצירתי ומותאם אישית, מודפס ב-D3, יכול לשמש לתליית הגיטרה על הקיר, למשל, ולהשאיר את שטח הרצפה לצרכים אחרים.
• כוסות מדידה לבישול ואפיה – כלים אלה קריטיים במיוחד לאפיה, אבל הרבה פעמים הם הולכים לאיבוד באיזו מגירה נשכחת, במיוחד אם בבית יש כמה ילדים קטנים שנהנים לשחק עם הכלים הללו. למרבה המזל, ניתן להדפיס המוני כוסות שכאלה ובמגוון של צורות, בעזרת מדפסת D3.
• מסחטת לימון – האם פעם עמדתם במצב שבו הייתם באמצע האפייה וכל מה שהיה חסר לכם זו מסחטה שבעזרתה תוכלו לחלץ את המיץ מהלימון? תוכלו לחסוך לכם את החרדה וליצור לעצמכם מסחטה יפה משלכם בעזרת מדפסת D3.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה